Король Єлизавета Володимирівна
Освіта: вища. Закінчила Донбаський державний педагогічний університет. Спеціальність: Спеціальна освіта
Кваліфікаційна категорія: Спеціаліст
Педагогічний стаж: 2 роки
ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ
Впродовж 2020-2021 навчальних років в ДНЗ 56 “Золотий ключик” розвивально-корекційну роботу в старшій логопедичній групі №1 "Бджілка" здійснює вчитель-логопед Король Є.В.
З метою усунення мовленнєвих порушень планується корекційна робота з дітьми за такими напрямками:
- розвиток фонематичного слуху;
- формування навичок правильної звуковимови;
- корекція та формування звуків;
- розвиток граматичних умінь та навичок;
- робота над лексико-граматичною стороною мовлення;
- розвиток діалогічного, монологічного і зв’язного мовлення;
- розвиток загальної дрібної моторики.
Основні структурні компоненти професійної діяльності вчителя-логопеда:
- Діагностична діяльність (вивчення анамнезу, історії розвитку, причин порушень у дитини, бесіда з батьками, спостереження за дитиною, обстеження мовлення).
- Складнання індивідуальних корекційно-компенсаторних планів роботи з кожною дитиною
- Визначення доцільних форм взаємодії з дтитиною, видів корекційно-розвивальної роботи.
- Корекційна робота з виправлення порушень усного та писемного мовлення.
- Надання порад, консультацій батькам, педагогам, залучення родини до активної практичної співпраці.
- Співпраця із практичним психологом, вихователем щодо корегування педагогічного , корекційного процесу, пошуку шляхів його вдосконалення.
- Аналіз результативності роботи, визначення динаміки розвитку дитини, ведення документації та складання звітів.
- Участь у різних заходах методичної роботи, самоосвіта.
Форми роботи:
- Фронтальні логопедичні заняття.
- Підгрупові логопедичні заняття.
- Індивідуальні логопедичні заняття.
Успішність розумового виховання дітей залежить від кола інтересів батьків, їхнього світогляду, від характеру спілкування з дитиною. Батькам дітей із мовними порушеннями слід пояснювати, що участь родини у корекційних заходах вважається одним із факторів ефективної розвиваючої роботи