Король Єлизавета Володимирівна

 Освіта: вища. Закінчила Донбаський державний педагогічний університет. Спеціальність: Спеціальна освіта

Кваліфікаційна категорія: Спеціаліст

Педагогічний стаж: 2 роки

 


ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ

Впродовж  2020-2021 навчальних років в ДНЗ 56 “Золотий ключик” розвивально-корекційну роботу в старшій логопедичній групі №1 "Бджілка" здійснює вчитель-логопед Король Є.В.                                           

 З метою усунення мовленнєвих порушень планується корекційна робота з дітьми за такими напрямками:

  • розвиток фонематичного слуху;
  • формування навичок правильної звуковимови;
  • корекція та формування звуків;
  • розвиток граматичних умінь та навичок;
  • робота над лексико-граматичною стороною мовлення;
  • розвиток діалогічного, монологічного і зв’язного мовлення;
  • розвиток загальної дрібної моторики.                                                                                                                                                               

Основні структурні компоненти професійної діяльності вчителя-логопеда:

  • Діагностична діяльність (вивчення анамнезу, історії розвитку, причин порушень у дитини, бесіда з батьками, спостереження за дитиною, обстеження мовлення).
  • Складнання індивідуальних корекційно-компенсаторних планів роботи з кожною дитиною
  • Визначення доцільних форм взаємодії з дтитиною, видів корекційно-розвивальної роботи.                                                                   
  • Корекційна робота з виправлення порушень усного та писемного мовлення.
  • Надання порад, консультацій батькам, педагогам, залучення родини до активної практичної співпраці.
  • Співпраця із практичним психологом, вихователем щодо корегування педагогічного , корекційного процесу, пошуку шляхів його вдосконалення.
  • Аналіз результативності роботи, визначення динаміки розвитку дитини, ведення документації та складання звітів.
  • Участь у різних заходах методичної роботи, самоосвіта.

Форми роботи:

  • Фронтальні логопедичні заняття.
  • Підгрупові логопедичні заняття.
  • Індивідуальні логопедичні заняття.

Успішність розумового виховання дітей залежить від кола інтересів батьків, їхнього світогляду, від характеру спілкування з дитиною. Батькам дітей із мовними порушеннями слід пояснювати, що участь родини у корекційних заходах вважається одним із факторів ефективної розвиваючої роботи