Хто здоровий і сміється, все тому тоді вдається!

Калініна Олена Валеріївна 

Посада- сестра медична, сестра медична з дієтичного харчування.

Стаж роботи - 30 років

Графік роботи:

Понеділок- п'ятниця з 7.00-15.00

перерва з 12.00-12.30

 

 

ОРГАНІЗАЦІЯ МЕДИЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

У ДНЗ №56 «Золотий ключик» організована робота медичного кабінету, ізолятору. Приміщення відповідають санітарно-гігієнічним вимогам, оснащені та забезпечені необхідним обладнанням та лікарськими засобами, виробами медичного призначення.

ДЛЯ РОБОТИ МЕДИЧНОГО ПЕРСОНАЛУ, ОРГАНІЗАЦІЇ МЕДИЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ У ДИТЯЧОМУ САДКУ СТВОРЕНІ ВСІ НЕОБХІДНІ УМОВИ. У МЕДИЧНОМУ КАБІНЕТІ ПРАЦЮЄ СЕСТРА МЕДИЧНА СТАРША Калініна О.В., ЯКА ВЕДЕ ОБЛІК МЕДИЧНОГО ОБЛАДНАННЯ, ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ ТА ВИРОБІВ МЕДИЧНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ІМУНОБІОЛОГІЧНИХ ПРЕПАРАТІВ, ДОТРИМУЄТЬСЯ ПРАВИЛ І ТЕРМІНІВ ЇХ ЗБЕРІГАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ, ЗАБЕЗПЕЧУЄ ЇХ СВОЄЧАСНЕ ПОПОВНЕННЯ.

В дошкільному навчальному закладі медичне обслуговування здійснюється відповідно до:

  • Закону України «Про дошкільну освіту» (ст. 34);

  • Положення про дошкільний навчальний заклад (п. 30 – 32, 40);

  • Постанови кабінету Міністрів України від 14.06.2002 р. №826 «Порядок медичного обслуговування дітей у дошкільних навчальних закладах»,

  • спільного наказу МОЗ та МОН України від 30.08.2005 р. № 432/496 «Про удосконалення організації медичного обслуговування дітей у дошкільному навчальному закладі»,

  • Статуту дошкільного закладу.

/Files/images/unnamed (7).jpg

В дошкільному навчальному закладі медичне обслуговування здійснюється відповідно до:

1. ПОСТІЙНИЙ КОНТРОЛЬ ЗА СТАНОМ ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ;

2. ПРОВЕДЕННЯ ОБОВ’ЯЗКОВИХ МЕДИЧНИХ ОГЛЯДІВ ДІТЕЙ;

3. ПРОВОДИТИ ЗБІР ІНФОРМАЦІЇ ПРОФІЛАКТИЧНИХ ЩЕПЛЕНЬ ЗГІДНО З КАЛЕНДАРЕМ ЩЕПЛЕНЬ У ПОРЯДКУ І В ТЕРМІНИ, ВСТАНОВЛЕНІ МОЗ УКРАЇНИ;

4. НАДАННЯ НЕВІДКЛАДНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ У РАЗІ ГОСТРОГО ЗАХВОРЮВАННЯ АБО ТРАВМИ;

5. ЗДІЙСНЕННЯ КОНТРОЛЮ ЗА ОРГАНІЗАЦІЄЮ ТА ЯКІСТЮ ХАРЧУВАННЯ, ДОТРИМАННЯМ РАЦІОНАЛЬНОГО РЕЖИМУ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, НАВЧАЛЬНОГО НАВАНТАЖЕННЯ;

6. КОНТРОЛЬ ЗА ДОТРИМАННЯМ САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНИХ ВИМОГ ТА ПРОТИЕПІДЕМІЧНОГО РЕЖИМУ;

7. ПРОВЕДЕННЯ САНІТАРНО-ПРОСВІТНИЦЬКОЇ РОБОТИ СЕРЕД ДІТЕЙ, БАТЬКІВ АБО ОСІБ, ЯКІ ЇХ ЗАМІНЮЮТЬ, ТА ПРАЦІВНИКІВ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ.